UP10TION TURKEY  UP10TION İlk Weekly Idol Bölümü (Türkçe)  Bize Sorun~  RÖPORTAJ ÇEVİRİLERİ

15 Eylül 2015 Salı

[14.09.2015] FANCAFE GÜNCELLEMESİ - JINHOO: “MERHABA BEN UP10TION'IN LİDERİ JINHOO!”

Türkçe Çeviri: Up10tion Turkey / Büşra~
İngilizce Çeviri: up10tionintl

Merhaba! Ben UP10TION’da dudaktan sorumlu olan başkan/lider Jinhoo.
Çıkışımızın ilk haftası bitti!! (şak şak şak)
İlk haftamız çok heyecanlı geçti ama,
Hayranlarımızla birlikte olduğumuz için eğlenceli ve mutlu bir hafta olduğunu hissediyorum!

İlk açıldığından beri fancafeyi gözetliyorum ve artık sonunda bir hesap oluşturdum!!
Fanların bıraktığı bütün mektupları okudum!!!!!
Hala kaydolamayan fanlar, umarım hemen kaydolursunuz böylece birbirimizle haberleşebiliriz ~.~

Şuandan itibaren fan buluşmalarında ve imza etkinliklerinde vs. birlikte olalım!
Gelemeyen fanlar, üzülmeyin! Yayınlar ve sık sık da fancafe aracılığıyla buluşabiliriz!

Çok mutluyum çünkü görebileceğimizi düşündüğümden çok daha fazla sevgi ve ilgi gördük!
Çok sıkı hazırlanıyoruz bu sayede size havalı bir imajla havalı bir sahne gösterebileceğiz, o yüzden lütfen bekleyin!
Özenle ve sabırla bize göz kulak olun, öğün atlamayın, okulu asmayın, geç saatlere kadar dışarıda kalmayın ve son zamanlarda soğuk olduğu için kalın giyindiğinize emin olun!!
Uzun bir süre birlikte olalım
Teşekkür ederim~


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder