UP10TION TURKEY  UP10TION İlk Weekly Idol Bölümü (Türkçe)  Bize Sorun~  RÖPORTAJ ÇEVİRİLERİ

29 Mart 2016 Salı

[27.03.2016] FANCAFE GÜNCELLEMESİ - WEI "BUGÜN 200. GÜN, KRALİYET GİZLİ DENETİMCİSİ WEI KENDİNİ GÖSTERİYOR"

Türkçe Çeviri: Up10tion Turkey / Büşra~
İngilizce çeviri: HIGH10TION & Up10tionintl

Merhaba!! Ben Wei~ From. UP10TION'a yazmayalı uzun zaman olduğu için söyleyecek çok fazla şeyim var!! Hepiniz sağlıklısınız değil mi? Hava yumuşak ama yine de soğuk. Çiçeklenme zamanı için hala daha çok soğuk sanırım! O yüzden ben hala süveterimi giyiyorum kekeke hehe
Çok sıkı bir şekilde pratik yapıyoruz.
Ah! Doğru ya! HONEY10 ismine sahibiz artık size böyle seslenebilirim... Ballarımız~ İyi olduğunuza inanıyorum!
Bugün bir kötü haberimiz bir de harika bir kutlama haberimiz var~
Öncelikle! Kötü haber Sunyoul+Yuju sunbaenimin 'Cherish' etkinliklerinin biteceği son yayın günü bugün...ㅠㅠ Çok üzücü...........
Sunyoul ve Yuju sunbaenimin şirin uyumunu artık canlı yayında göremeyeceğimiz için üzgünüm.ㅠㅠ
Yine de sıkı bir promosyon yapan Sunyoul ve Yuju sunbaenim için bir alkış~~!!(Şak şak şak)
Evet şimdi geriye harika kutlama haberimiz kaldı değil mi?
İşte o
İşte o
İşte o
İşte o
İşte o!!
BUGÜN!!!
UP10TION'ın Çıkışının 200. Günü!!!(Bbabam!!)
Çok duygulandım! Uzunuyla kısasıyla tam 200 gün!!
Çok kısa bir süre öncesine kadar her zaman sahnelerimizi izleyip destek verdiniz, hasta olsanız da olmasanız da, aç olsanız da olmasanız da bize her zaman bütün kalbiyle sevgisini veren HONEY10'lerimiz!! Sizi seviyorum~♡
200. günden itibaren durmadan çok çalışan herkesin HEYECANINI YÜKSELTEN!! UP10TION olacağız.
O yüzden duvar kağıdı olarak kullanmanız için tüm bu resimleri size veriyorum~
Bir kez daha teşekkür ederim.. Sizi seviyorum~♡





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder