UP10TION TURKEY  UP10TION İlk Weekly Idol Bölümü (Türkçe)  Bize Sorun~  RÖPORTAJ ÇEVİRİLERİ

9 Nisan 2016 Cumartesi

[09.04.2016] FANCAFE GÜNCELLEMESİ - WOOSHIN “WOOSHINIE”

Türkçe Çeviri: Up10tion Turkey / Büşra~
İngilizce çeviri: HIGH10TION & Up10tionintl

Merhaba ben Wooshin:)
Nihayet UP10TION’ımızın geri dönüşüne 8 gün kaldı!
Ben çoktan heyecanlı ve beklentili bir ruh hali içersine girdim
Siz bizi mi görmek istiyorsunuz
Yoksa performans sergilememizi mi istiyorsunuz?^^
Muhtemelen her ikisini de seçeceksiniz:)

3. Mini albümümüz 'Spot light'
 “Sadece nesneye odaklanan (dikkat çeken) ışık, nesneyi vurgulayan ışık”
Bu ‘Spot Light’ın sözlük anlamı.
Bir bakıma sizin üzerinize parlayacağımız söylenebilir
Bir şey ne kadar güzel ve havalı olsa da ışık yoksa
İlgi çekmesinin mümkün olmaması gibi
UP10TION da siz olmasanız ışıldayamaz
O yüzden bizimle yürümeye devam edin lütfen:)
İlla çabuk olamasak da (dönüş konusunda) bu şekilde mutlu olacağımızı düşünüyorum:)

3. mini albümümüz ‘Spotligh’ için çok sıkı hazırlandığımız için lütfen sabırsızlıkla bekleyin ve görmek isteyin millet:)

Sizi özlediğim kalbimle dün pratik bittikten sonra! Yurtta birkaç resim çektim!


Başlık 'Ben sadece noonanın aslanıyım ang.jpg'
(Ç/N: Weekly Idol’de Sunny’i güldürmek için Wei’nin söylediği söz ve yaptığı hareket)


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋŞaka:)

Son olarak
Her zaman sıkı çalışıp sizin sevginizi alabilen
UP10TION’ın Wooshin’i olacağım:)

Daima müteşekkir ve minnettarım

Yazan Kim Wooseok

Not: Sizi özledim


Kımıldama.jpg

Yakalayıp seni yiyeceğim.jpg

Yıldız ışığı düşüyor.jpg

Şaralallalallalla.jpg


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder